HERRENE HENTA GULLET HJEM

Postet av Håndball den 12. feb 2018

På lørdag slo vi Herkules 30-18 på hjemmebane, noe som betyr at OSI herrene blir seriemestere i 2.Divisjon. 


Logg inn for å skrive en kommentar.